Strategický marketing : [strategie a trendy] /

Publikace uznávané autorky se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strateg...

Celý popis

Hlavní autor: Jakubíková, Dagmar, 1948-
Další autoři: Pokorný, Milan
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2009
Vydání: 1. vyd.
Edice: Expert (Grada
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Velké Přílepy

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
429300020868 20868 075.8 (neuvedeno) Dostupné