Nová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků /
Hlavní autor: | Scott, David Meerman |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Zoner Press,
2008
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Encyklopedie Zoner Press
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Chýně
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
450460105649 | CHN/4790 | 65 | 1-Naučná literatura | Dostupné |